Od Lamborghini unikly další informace o připravovaném SUV Urus. Tentokrát mluvil šéf vývoje Maurizio Reggiani.
Další kousek tajemství o vývoji a výrobě SUV Lamborghini Urus odtajnil Maurizio Reggiani v rozhovoru pro magazín Automotive News Europe.
Podle šéfa nyní práce na sériové verzi SUV neprobíhají, neboť o výrobě je vedena diskuze s majitelem - Audi. Rozhodnuto by mělo být do konce roku a poté případně vůz nastoupí do plnohodnotného vývoje.
Lamborghini by chtělo, aby případný nový vůz byl nejlehčím SUV na trhu. Zároveň však má sdílet platformu s ostatními luxusními SUV - Porsche Cayenne, Audi Q7 a Volkswagenem Touareg. Tato platforma není z nejlehčích, proto bude muset automobilka šetřit na ostatních částech vozů. Kromě hliníkových a karbonových dílů jsou v plánu například velmi lehká sedadla ze speciálních platů.
Pod kapotu by se měl schovat přeplňovaný osmiválec. Důvod jeho použití je relativně prostý - oproti desetiválci či dvanáctiválci jde o krátký motor, který je možné umístit více do středu vozů. Očekávaný výkon je 600 koní.
Pokud majitel plány Lamborghini schválí, do prodejů by se luxusní vůz mohl dostat v roce 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.