Nejlepší Porsche současnosti je tu. Německá automobilka představuje finální verzi svého vozu, který se začne prodávat až za rok.
Veřejnost očekává nástupce špičkového modelu Carrera GT s nadšením. Porsche 918 Spyder vypadá tak, by mohl vysoká očekávání naplnit.
Po sadě snímků vozu bez karoserie, jen s několika naroubovanými panely, tu konečně máme oficiální snímky se vším všudy. I s informacemi o technice. Pojďme na ně.
Novinka dostála všem spekulacím a opravdu je hybridní. Pod kapotou tvoří základ benzínový osmiválec o výkonu 578 koní a objemu 4,6 litru. Sekundují mu dva elektromotory. Silnější, 122koňový, napomáhá osmiválci roztáčet zadní kola. K dispozici je však ještě jeden, slabší elektromotor, jehož 109 koní je posíláno na kola přední. Sumární výkon je 780 koní a standardních 750 Nm točivého momentu může být krátkodobě navýšeno až na 950 Nm.
Díky dobré trakci a průběhu točivého momentu, který je dán charakteristikou elektromotorů, zrychlí SuperPorsche na stovku pod tří sekundy. Maximální rychlost je 325 km/h. Normovaná spotřeba je vypočítána na tři litry na sto kilometrů, což je přirozeně nesmyslná hodnota.
Ačkoliv již známe téměř vše, prodeje novinky začnou až na podzim roku 2013.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.