Společnost Delphi chce řešit odvěký problém jediného spolujezdce ve sportovních vozech.
Naprostá většina opravdu sportovních vozů dneška nabízí dvojici míst, jen pro řidiče a pro jednoho spolujezdce. Jen málo takových vozů je čtyřmístných. Jistý kompromis však přináší třímístné vozy. Slavný je například McLaren F1, který byl řízen jezdcem jedoucím uprostřed, po jehož stranách sedí dva spolujezdci.
Podobně je řešen vůz nazvaný Delphi F1FOR3. Trochu podivný název říká prakticky vše, tedy Formule 1 pro tři.
Sama firma prozatím nevypustila téměř žádné informace, víme tak jen, že vůz bude vybaven inovativním uživatelským rozhraním, televizním tunerem a skladnou střechou.
Více se dozvíme na ženevském autosalonu, který začne již šestého března.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.