Společnost Delphi chce řešit odvěký problém jediného spolujezdce ve sportovních vozech.
Naprostá většina opravdu sportovních vozů dneška nabízí dvojici míst, jen pro řidiče a pro jednoho spolujezdce. Jen málo takových vozů je čtyřmístných. Jistý kompromis však přináší třímístné vozy. Slavný je například McLaren F1, který byl řízen jezdcem jedoucím uprostřed, po jehož stranách sedí dva spolujezdci.
Podobně je řešen vůz nazvaný Delphi F1FOR3. Trochu podivný název říká prakticky vše, tedy Formule 1 pro tři.
Sama firma prozatím nevypustila téměř žádné informace, víme tak jen, že vůz bude vybaven inovativním uživatelským rozhraním, televizním tunerem a skladnou střechou.
Více se dozvíme na ženevském autosalonu, který začne již šestého března.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?