Základní model britské automobilky (Cygnet jako pravý Aston Martin brát nelze) se dočká faceliftu. Omlazený model bude mít sportovnější vzhled, ale také nižší cenu.
V8 Vantage se vzhledově a řidičsky přiblíží ostřejšímu modelu Vantage S. Cena by měla klesnout o cca 175 000,- Kč (£5 900) u kupé a cca 150 000,- (£5 000) Kč u verze kabriolet, označované jako roadster.Vidlicový osmiválec o objemu 4.7 litru a nejvyšším výkonu 420 koní zůstává nezměněn. Novinkou je sedmistupňový automat, který doplňuje původní šestistupňovou manuální převodovku.Upravený vůz dostal širší pneumatiky (o 10 mm), větší brzdy (přední brzdy mají nově průměr 380 mm) a ostřejší převod řízení. Novinkou je asistent rozjezdu do kopce. Verze kupé i kabriolet dostanou nové prvky inspirované modelem Vantage S a N400. Nejvýraznější změny jsou patrné na předním nárazníku. Ten se vyznačuje výraznějším „lízátkem“ (splitter) a většími otvory sání pro přívod chladného vzduchu k motoru a brzdám. Z boku vozu jsou patrné nové prahy a zezadu nový nárazník s větším a účinnějším difusorem. Ceny modelu se budou pohybovat kolem cca 2 550 000,- Kč (£84 995) za kupé a cca 2 820 000,- Kč (£93 995) za otevřený model. Příplatková sedmistupňová automatická převodovka zvedne cenu vozu o cca 150 000,- kč.Aston Martin také sníží cenu modelu Vantage S na výsledných cca 3 000 000,- Kč (£99 995). Novinkou „S-kového“ modelu bude sportovní výfuk a doplňky z karbonových vláken. Cena i parametry modelu V12 Vantage (6.0 litrový V 12, 510 koní) zůstávají nezměněny.Exkluzivní verze V12 Zagato, oslavující padesátileté výročí modelu DB4GT Zagato, by se k prvním zákazníkům měla dostat na podzim letošního roku. Limitovaná edice 150 kusů je, i přes cenu téměř 12 000 000 Kč (£396 000) již z třetiny vyprodána.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.