Základní model britské automobilky (Cygnet jako pravý Aston Martin brát nelze) se dočká faceliftu. Omlazený model bude mít sportovnější vzhled, ale také nižší cenu.
V8 Vantage se vzhledově a řidičsky přiblíží ostřejšímu modelu Vantage S. Cena by měla klesnout o cca 175 000,- Kč (£5 900) u kupé a cca 150 000,- (£5 000) Kč u verze kabriolet, označované jako roadster.Vidlicový osmiválec o objemu 4.7 litru a nejvyšším výkonu 420 koní zůstává nezměněn. Novinkou je sedmistupňový automat, který doplňuje původní šestistupňovou manuální převodovku.Upravený vůz dostal širší pneumatiky (o 10 mm), větší brzdy (přední brzdy mají nově průměr 380 mm) a ostřejší převod řízení. Novinkou je asistent rozjezdu do kopce. Verze kupé i kabriolet dostanou nové prvky inspirované modelem Vantage S a N400. Nejvýraznější změny jsou patrné na předním nárazníku. Ten se vyznačuje výraznějším „lízátkem“ (splitter) a většími otvory sání pro přívod chladného vzduchu k motoru a brzdám. Z boku vozu jsou patrné nové prahy a zezadu nový nárazník s větším a účinnějším difusorem. Ceny modelu se budou pohybovat kolem cca 2 550 000,- Kč (£84 995) za kupé a cca 2 820 000,- Kč (£93 995) za otevřený model. Příplatková sedmistupňová automatická převodovka zvedne cenu vozu o cca 150 000,- kč.Aston Martin také sníží cenu modelu Vantage S na výsledných cca 3 000 000,- Kč (£99 995). Novinkou „S-kového“ modelu bude sportovní výfuk a doplňky z karbonových vláken. Cena i parametry modelu V12 Vantage (6.0 litrový V 12, 510 koní) zůstávají nezměněny.Exkluzivní verze V12 Zagato, oslavující padesátileté výročí modelu DB4GT Zagato, by se k prvním zákazníkům měla dostat na podzim letošního roku. Limitovaná edice 150 kusů je, i přes cenu téměř 12 000 000 Kč (£396 000) již z třetiny vyprodána.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?