Tak trochu podivný pick-up odvozený od crossoveru Soul se podívá na výrobní linku.
Koncept měl demonstrovat jisté volnomyšlenkářství, které Kia se Soulem spojuje. S výrobou ale nikdo příliš nepočítal. To jsme se však zmýlili.
Kia totiž podle všeho již má zkalkulováno, že případná výroba vozu naprojektovaného kalifornskou designovou kanceláří by se měla vyplatit. Vůz je ve finále schvalování pro sériovou výrobu a nemělo by ji tak již nic bránit.
Zajímavé je, že tohle oznámila samotná Kia v tiskové zprávě ke konceptu Track'ster, který jsme představili nedávno.
Soul'ster se představil v roce 2009 na autosalonu v Detroitu. Oproti standardnímu Soulu nabízí jen čtyři místa, kompenzuje to ale odnímatelnou střechou a volným prostorem za zadními sedadly, což z něj dělá malý pick-up. Podobně zajímavou koncepci kdysi využívala i dnes již trochu zapomenutá Škoda Felicia Pick-up Fun.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?