Německá společnost Gumpert, která donedávna vyráběla jediný vůz, Apollo, představuje třetí vůz svého portfolia.
Automobilka na autosalonu ve Frankfurtu ukázala model Tornate, druhý model společnosti, a hned nyní, po pár měsících, ukazuje zatím neurčitý snímek další novinky směřující na autosalon v Ženevě, který začne v Březnu.
Mnoho toho nevíme a silueta, která byla vypuštěna v miniaturním rozlišení, může mnohé naznačit. Podle naposilovaných tvarů můžeme odhadnout, že by mohlo jít i o novou generaci či inovaci současného modelu Apollo či Apollo sport. Může však samozřejmě jít i o úplně nový, již třetí model v řadě.
Celkově vyrábí maličká automobilka jen několik desítek vozů ročně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?