Saab permanentně balancuje na pokraji života a smrti. Nyní se zdá, že další tradiční švédskou značku zachrání spasitelé z Číny. Mezi tím by se však mohl představit nový model 9-3
Černobílý snímek pochází z dokumentu, který byl předložen věřitelům jako důkaz toho, že se Saab snaží dostat z pasti zadlužení a má naději k tomu, aby po dlouhé době přestala na konci jeho výsledovky svítit červená čísla.
Nový Saab 9-3 by měl být sportovním vozem, jak má ostatně značka ve zvyku. Tvarem karoserie není nikam jednoznačně zařaditelný, blízko má k sedanu (či spíše liftbacku) i ke kupé.
Vzhledem se novinka přibližuje k nedávné studii Phoenix, patrný je však taktéž odkaz na větší Saab 9-5. Nová generace by se měla oproti té minulé o něco zkrátit a to přibližně na 440 centimetrů.
Nová 9-3 není jedinou novinkou, kterou ve Švédsku připravují. Pomoci by měl také malý hatchback 9-1.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.