Saab permanentně balancuje na pokraji života a smrti. Nyní se zdá, že další tradiční švédskou značku zachrání spasitelé z Číny. Mezi tím by se však mohl představit nový model 9-3
Černobílý snímek pochází z dokumentu, který byl předložen věřitelům jako důkaz toho, že se Saab snaží dostat z pasti zadlužení a má naději k tomu, aby po dlouhé době přestala na konci jeho výsledovky svítit červená čísla.
Nový Saab 9-3 by měl být sportovním vozem, jak má ostatně značka ve zvyku. Tvarem karoserie není nikam jednoznačně zařaditelný, blízko má k sedanu (či spíše liftbacku) i ke kupé.
Vzhledem se novinka přibližuje k nedávné studii Phoenix, patrný je však taktéž odkaz na větší Saab 9-5. Nová generace by se měla oproti té minulé o něco zkrátit a to přibližně na 440 centimetrů.
Nová 9-3 není jedinou novinkou, kterou ve Švédsku připravují. Pomoci by měl také malý hatchback 9-1.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.