Z továrny Pagani vyjel poslední vůz se jménem Zonda. Důvod ke smutnění to však není, naváže na něj snad ještě lepší Huayra.
Pagani Zonda se vyráběla krásných 12 let a za tu dobu vzniklo jen něco přes dvě stě těchto fantastických vozů a to včetně testovacích prototypů. Vzhledem k mnoha obměnám ve výrobním programu, velkému množství speciálních edicí a také značným možnostem individualizace při ruční výrobě bychom mezi vyrobenými kousky jen velmi těžko hledali dva shodné kusy.
Nástupce Zondy se jménem Huayra se již představil a je na čase, aby mu Zonda uvolnila místo. Bylo však nutné dokončit objednávky a to se stalo právě nyní. Poslední Zonda v trochu extravagantním fialovém barevném řešení se dostal do rukou zákazníka z Ukrajiny.
Nová Huyara nabídne vyšší výkon, modernější balení a ještě šílenější výkony na silnicích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.