Z továrny Pagani vyjel poslední vůz se jménem Zonda. Důvod ke smutnění to však není, naváže na něj snad ještě lepší Huayra.
Pagani Zonda se vyráběla krásných 12 let a za tu dobu vzniklo jen něco přes dvě stě těchto fantastických vozů a to včetně testovacích prototypů. Vzhledem k mnoha obměnám ve výrobním programu, velkému množství speciálních edicí a také značným možnostem individualizace při ruční výrobě bychom mezi vyrobenými kousky jen velmi těžko hledali dva shodné kusy.
Nástupce Zondy se jménem Huayra se již představil a je na čase, aby mu Zonda uvolnila místo. Bylo však nutné dokončit objednávky a to se stalo právě nyní. Poslední Zonda v trochu extravagantním fialovém barevném řešení se dostal do rukou zákazníka z Ukrajiny.
Nová Huyara nabídne vyšší výkon, modernější balení a ještě šílenější výkony na silnicích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?