Range Rover Evoque by měl dostat 300koňový motor

Marek Litzman, 10. října 2011, 12:27 Google+

Range Rover připravuje posílení pro model Evoque. Sportovní varianta by měla dostat tři stovky koní pod kapotu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Evoque

Evoque | foto: Land Rover

Sdílejte článek

Inženýři z Land Roveru údajně experimentují s nejostřejší verzí sportovně laděného SUV Evoque.

Již údajně dostali pod kapotu adaptovanou verzi motoru od Fordu - 2,0 Ecoboost, tedy přeplňovaný dvoulitrový benzín.  Upravená a posílená verze má dávat 300 koní, což by mělo být to pravé završení motorové řady Evoque.

Podle všeho zatím jde jen o vývojové zkoušky, Land Rover s tímto vozem prozatím marketingově nepočítá. Ale co není, může být...

Standardní Evoque se mezitím začal prodávat i v ČR. Jeho základní cena je stanovena na 804 tisíc korun za turbodiesel eD4 2,2 litru s výkonem 150 koní. Je spřažen se šestistupňovou manuální převodovkou a má pohon jen přední nápravy. Odvděčí se však také nízkou spotřebou pod hranicí 5 l/100 km.

 K dispozici je také tentýž motor s pohonem obou náprav (od 850 tisíc) a silnější verze s výkonem 190 koní (od 920 tisíc korun). Jediný benzínový motor tvoří vrchol nabídky s výkonem 240 koní a cenou 970 tisíc korun.

K dispozici budou tři výbavy, Pure, Dynamic a Prestige,

Vytisknout

Diskuze: Range Rover Evoque by měl dostat 300koňový motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Boxster

Porsche Boxster 2012 bez maskování

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud