Range Rover připravuje posílení pro model Evoque. Sportovní varianta by měla dostat tři stovky koní pod kapotu.
Inženýři z Land Roveru údajně experimentují s nejostřejší verzí sportovně laděného SUV Evoque.
Již údajně dostali pod kapotu adaptovanou verzi motoru od Fordu - 2,0 Ecoboost, tedy přeplňovaný dvoulitrový benzín. Upravená a posílená verze má dávat 300 koní, což by mělo být to pravé završení motorové řady Evoque.
Podle všeho zatím jde jen o vývojové zkoušky, Land Rover s tímto vozem prozatím marketingově nepočítá. Ale co není, může být...
Standardní Evoque se mezitím začal prodávat i v ČR. Jeho základní cena je stanovena na 804 tisíc korun za turbodiesel eD4 2,2 litru s výkonem 150 koní. Je spřažen se šestistupňovou manuální převodovkou a má pohon jen přední nápravy. Odvděčí se však také nízkou spotřebou pod hranicí 5 l/100 km.
K dispozici je také tentýž motor s pohonem obou náprav (od 850 tisíc) a silnější verze s výkonem 190 koní (od 920 tisíc korun). Jediný benzínový motor tvoří vrchol nabídky s výkonem 240 koní a cenou 970 tisíc korun.
K dispozici budou tři výbavy, Pure, Dynamic a Prestige,
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.