Range Rover připravuje posílení pro model Evoque. Sportovní varianta by měla dostat tři stovky koní pod kapotu.
Inženýři z Land Roveru údajně experimentují s nejostřejší verzí sportovně laděného SUV Evoque.
Již údajně dostali pod kapotu adaptovanou verzi motoru od Fordu - 2,0 Ecoboost, tedy přeplňovaný dvoulitrový benzín. Upravená a posílená verze má dávat 300 koní, což by mělo být to pravé završení motorové řady Evoque.
Podle všeho zatím jde jen o vývojové zkoušky, Land Rover s tímto vozem prozatím marketingově nepočítá. Ale co není, může být...
Standardní Evoque se mezitím začal prodávat i v ČR. Jeho základní cena je stanovena na 804 tisíc korun za turbodiesel eD4 2,2 litru s výkonem 150 koní. Je spřažen se šestistupňovou manuální převodovkou a má pohon jen přední nápravy. Odvděčí se však také nízkou spotřebou pod hranicí 5 l/100 km.
K dispozici je také tentýž motor s pohonem obou náprav (od 850 tisíc) a silnější verze s výkonem 190 koní (od 920 tisíc korun). Jediný benzínový motor tvoří vrchol nabídky s výkonem 240 koní a cenou 970 tisíc korun.
K dispozici budou tři výbavy, Pure, Dynamic a Prestige,
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?