Podle španělského serveru abc.es bylo koncernem VW Group schváleno do sériové produkce první SUV v historii značky SEAT.
V nabídce výrobce by se mělo pod názvem Tribu objevit za tři roky. Je až s podivem, že poté co slaví kocernové modely Tiguan a Yeti slušné prodejní úspěchy, se španělská značka musela bez zástupce v této momentálně módní kategorii prozatím obejít. SUV Tribu by mělo vyjít z designu studie IBX (psali jsme ZDE). Studie IBX byla prezentována letos v Ženevě v třídveřové karoserii, sériová varianta SUV se bude vyrábět v konvenční pětidveřové verzi.
Technicky bude Tribu vycházet z Audi Q3, které je vyráběno v závodě Martorell ve Španělsku. Předpokládá se, že bude nabízeno jak ve verzi 4x2 tak 4x4 a poháněno bude výhradně přeplňovanými agregáty řad TSI a TDI.
zdroj: worldcarfans.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?