Nissan se definitivně zbláznil a do malého crosoveru narval nejsportovnější motor, který má, čtyřlitrový šestiválec.
To, co jsme nedávno předpovídali, se stalo skutkem. Nissan opravdu připravil superostrou verzi modelu Juke, kterou vybavil motorem pocházejícím ze supersportu GT-R.
Parametry jsou ohromující, motor o objemu 3,8 litru v šesti válcích vytvoří výkon 520 koní. Tisková zpráva neuvádí žádné dynamické údaje, tohle by ale mělo stačit na sprint na stovku někde kolem čtyř sekund. Zvláště když je výkon rozváděn na obě nápravy a na silnice přenášen přes 20palcová lepivá kola.
Interiér přirozeně vychází z Juku, ale dostal přístroje pocházející z GT-R sledující telematiku vozu. Klasická sedadla byla nahrazena sportovními, uvnitř se zabydlela i ochranná klec.
Bohužel či naštěstí, tohle auto je jenom show, ačkoliv splňuje nároky pro jízdu na veřejných komunikacích. Do prodejů se prý nikdy nedostane, je ale určen pro sledování zájmu veřejnosti po něčem podobném. Jistě by nešlo o 500 koní, ale pro rozumněji posílený Juke by se jistě zákazníci našli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.