Infiniti se podařilo zdolat čtvrtmílovou dráhu za 13,896 sekundy. Stanovuje tak rekord mezi vozy s hybridním pohonem.
Infiniti M35h se svým zrychlením podařilo zdolat i řadu jiných sportovců, nebo se jim alespoň přiblížit. Například Porsche Carrera 911 končící generace zvládne tento populární sprint v čase 13,6 s., podobně je na tom Aston Martin V8 Vantage Volante. Do této společnosti se tedy podařilo novému hybridu dostat.
Stará se o to soustava spalovacího šestiválce s elektromotorem o výkonu 68 koní. Celkový maximální výkon je stanoven na 364 koní. Ke skvělému zrychlení jistě mohutnou měrou přispívá elektromotor, který má tradiční výhodu ve vysokém točivém momentu již od nulových otáček.
Oficiální parametry udávají zrychlení z klidu na stovku za 5,5 sekundy a maximální rychlost 250 km/h. Spotřeba se má držet na hranici 8 l/100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.