Americký Ford se chce odpoutat s modelem Mustang od designu navazujícího na své "předky".
Muž číslo jedna přes design amerických fordů - J Mays se během frankfurtské autoshow nechal slyšet, že příští generace typu Mustang bude výrazně odlišná od svých předchůdců. Po celou dobu produkce se automobilka stále držela typických proporcí, ale tomu bude v roce 2014 učiněna přítrž.
Vyjede totiž nová generace kultovního kupé. Šéfdesignér ví o čem mluví, nová generace je již po stránce designu hotová a čeká na svou premiéru. Současná generace uvedená v roce 2010 je ve srovnání s odvěkým rivalem Mustangu, Chevroletem Camaro ze stáje General Motors prodejně přímo válcována. Od počátku roku do konce srpna se typu Camaro prodalo o 10 tisíc více než Mustangů. To by Ford další generací jistě rád změnil.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.