Cadillac už není to co býval. V době své největší slávy byl jednou z nejluxusnějších automobilek světa. Již zaprášené časy by mohl připomenout nový Ciel.
Koncept Ciel jsme viděli nedávno na výstavě elegance v Pebble Beach. Neočekávali jsme, že by Cadillac mohl zajít kamkoliv dál, než za koncept. Ale zdá se, že jsme se mýlili.
Zdá se totiž, že Ciel by se v nabídce Cadillacu opravdu mohl časem objevit. Jednalo by se přirozeně o vrcholný model značky. Vůz měří na délku 517 centimetrů, pod kapotou trůnil šestiválec dopovaný dvěma turby.
Koncept Ciel byl kabrioletem. Očekává se, že Cadillac zvolí spíše obvyklejší karoserii sedan, nicméně nic není vyloučeno.
Přerod v sériovou verzi každopádně nebude rychlý. Pokud se vozu podaří zdolat veškeré překážky, kterou mu pokladou marketingoví, rozpočtoví a další experti, můžeme jej čekat nejdříve za několik let.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.