Lancia postupně přejímá vozy amerického Chrysleru. Právě Chrysler 200 se má stát základem Lancie Flavia, ale zdá se, že nakonec půjde jen o kabriolet.
Lancia Flavia má zajímavou historii. Přestoe původně byla představena veřejnosti v Ženevě, o její výrobě panovaly značné pochyby. Chrysler 200 je totiž pouze lehkou modernizací Sebringu a tedy modelem, kterému pomalu ale jistě ubíhají léta. Sebring byl představen před šesti lety.
Právě nepříliš dlouhá budoucnost je důvodem, proč si Lancia spočítala, že investovat do zástavby pro Evropu tak důležitého dieselu nemá smysl a sedan odpískala.
Jiná situace je však s kabrioletem odvozeným od dvoustovky. Jeho atraktivita je mnohem vyšší a chybějící diesel je u něj menším hendikepem. Proto by se na evropských trzích měl obejvit alespoň on.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?