Medzi elitu najbezpečnejších vozidiel po novom patrí ďalších 9 modelov s plným počtom hviezdičiek.
Najnovšie crash testy spoločnosti Euro NCAP ukázali, že konštruktéri si v žiadnom prípade nedovolia pohŕdať bezpečnosťou nových automobilov. Dôkazom toho sú najnovšie skúšky bezpečnosti, z ktorých 9 z 10 vozidiel odišlo s plným počtom hviezdičiek, nepodarilo sa to len jedinej novinke.
Skúškou bezpečnosti prešli tieto modely: Audi A6, BMW X3, Chevrolet Aveo, Chevrolet Orlando, Citroen DS5, Hyundai i40, Kia Picanto, Opel Ampera, VW Golf Cabrio a VW Jetta.
Určite ste zvedaví na „čiernu ovcu“, ktorá sa nemohla pochváliť plným počtom hviezdičiek. Je ňou Kia Picanto. Na jej obranu však treba povedať, že zisk poslednej hviezdičky jej ušiel len kvôli tomu, že v základnej výbave absentuje stabilizačný systém ESP, ktorý je jednou z podmienok udelenia plného skóre. Nakoniec, v priloženej tabuľke jasne vidieť, že v niektorých disciplínach si poradila lepšie ako konkurenti.
V nasledujúcej tabuľke si môžete podrobnejšie pozrieť, ako dopadli testované vozidlá v jednotlivých disciplínach.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.