Podobně jako McLaren, Ferrari, Mercedes a další firmy, i Red Bull hodlá těžit ze své účasti v seriálu F1 vypuštěním sériového sportovního vozu.
Stáj Red Bull s náskokem sta bodů dominuje poháru konstruktérů seriálu F1 a to se musí oslavit. Jednou z možností je vývoj vlastního sporťáku.
Rakouská stáj spolupracuje s Infiniti již na poli F1 a již delší dobu se očekává, že Infiniti bude časem prodávat modely odkazující na tuto spolupráci. Ať už jen speciální edice nebo snad i sportovní edice standardních modelů.
Nyní se však zdá, že Red Bull má zálusk na něco většího. Světlo světa by tak měl spatřit sporťák vyvinutý přímo ve spolupráci těchto dvou značek. Na snímku je supersport, který Red Bull navrhl pro virtuální závody Gran Turismo. Může se něco takového objevit na silnici? Caparo jsme již viděli...
Podobným způsobem, tedy odvozením od Formule 1, vznikl také jeden z nejskvostnějších vozů všech dob, McLaren F1. Dokáže na něj Red Bull navázat?
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?