Společnost RUF už lze těžko nazvat jen tunerskou dílnou. Vozy Porsche rozebere do poslednícho šroubku a dohromady poskládá něco o tři stupně lepšího.
Posledním výrobkem slavného výrobce je vůz je superauto CTR3. Tento speciál si bere to nejlepší z minulé generace, zejména pak jde o kompletně změněnou zástavbu motoru. Tento těžký prvek se oproti klasické 911 přesunul z umístění za zadní nápravou doprostřed. I díky tomu silueta mnohem více připomíná levnější model od Porsche Cayman.
Tady se samozřejmě nikterak níže nešlo, ba naopak. Motor dostal kúru navyšující jeho výkon na 750 koní, což značí mimořádný poměr objemu k výkonu, použit byl totiž plochý šestiválec 3,8 přeplňovaný dvěma turby.
Výkony jsou hodné superauta, zrychlení z klidu na stovku trvá 3,2 sekundy, 200 km/h zvládne za 9,6. Maximální rychlost se pohybuje kolem 380 km/h, což by ještě před pár lety stačilo na rychlostní rekord.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.