Společnost RUF už lze těžko nazvat jen tunerskou dílnou. Vozy Porsche rozebere do poslednícho šroubku a dohromady poskládá něco o tři stupně lepšího.
Posledním výrobkem slavného výrobce je vůz je superauto CTR3. Tento speciál si bere to nejlepší z minulé generace, zejména pak jde o kompletně změněnou zástavbu motoru. Tento těžký prvek se oproti klasické 911 přesunul z umístění za zadní nápravou doprostřed. I díky tomu silueta mnohem více připomíná levnější model od Porsche Cayman.
Tady se samozřejmě nikterak níže nešlo, ba naopak. Motor dostal kúru navyšující jeho výkon na 750 koní, což značí mimořádný poměr objemu k výkonu, použit byl totiž plochý šestiválec 3,8 přeplňovaný dvěma turby.
Výkony jsou hodné superauta, zrychlení z klidu na stovku trvá 3,2 sekundy, 200 km/h zvládne za 9,6. Maximální rychlost se pohybuje kolem 380 km/h, což by ještě před pár lety stačilo na rychlostní rekord.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?