V americké továrně Tuscaloose se pomalu ale jistě chystá výroba nové modelové řady, která by měla zaútočit přímo na podivné BMW X6.
Mercedes ve Spojených státech přímo vyrábí trojici modelů, M, GL a R, tedy téměř kompletní čtyřkolkovou škálu. Za čtyři roky by se k nim měl přidat další vůz, pravděpodobně pojmenovaný MLC.
Ten by měl zaútočit na zatím jedinečnou pozici modelu BMW X6 a pravděpodobně nabídnout i stejnou porci nesmyslnosti.
Rozšíření továrny pro zavedení nového modelu bude stát 2 miliony dolarů. Společná výroba čtyř tříd, které jsou si, byť v různých generacích technicky velmi blízké, je však logickým krokem. Ještě dříve než započne výroba modelu MLC, objeví se v Tuscaloose také nová generace třídy C, stane se tak někdy na přelomu let 2013 a 2014.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?