Již tak poměrně výstřední SUV Range Rover Evoque se dost možná dočká ještě šílenější verze. Bez střechy.
Současný automobilový svět se zbláznil do genetického inženýrství. Kříží nejrůznější třídy, takže nám vznikají kupé se čtyřmi dveřmi, kupé na podvozku SUV, MPV na podvozcích SUV, luxusní MPV či dodávky s interiéry limuzín a mnohé další různé pokusy.
Korunu všemu nasadil Nissan, když svému stylovému Muranu odebral střechu a rozhodl se jej prodávat jako otevřené SUV.
Reakce ze zbytku autosvěta na sebe nenechala dlouho čekat. Range Rover nedávno uvedl své SUV Evoque, které je zaměřeno právě především na design. Pokud někde hledat trochu šílenosti, proč ne právě zde.
O vozu se prozatím jen mluví, nikdo ho v reálu neviděl. Ale na druhou stranu, udivil by ještě někoho?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?