Lotus přiveze v září do Frankfurtu faceliftovaný model Evora, dle sdělení šéfa firmy Danyho Bahara bude na voze 147 vylepšení.
Facelift má přinést zejména zlepšení kvality. Očekávají se změny v oblasti převodovky, výfukového systému a v interiéru. Do budoucna se počítá, že Evora vyjede i jako kabriolet. Objevit by se měla i silnější přeplňovaná verze, která vydoluje z 3,5 litrového šestiválce něco kolem 400 koní.
V přípravě je údajně Evora i ve verzi plug-in hybrid. Ta by měla kombinovat dvojici elektromotorů se zážehovým tříválcem objemu 1,2 litru. Že nepůjde o žádného loudala prokazuje předpokládané zryhlení na stovku za 4,4 sekundy.
zdroj: worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?