Magazín evo.co.uk uveřejnil první reálné snímky rychlostního speciálu pro závod Utah Speed Week postavené na základu Škody Octavia RS.
O nejrychlejší škodovce psal Marek ZDE. Měla by generovat výkon 600 koní a dokázat se na solné pláni v Utahu rozjet až na 320 km/h. Motor vyladila specializovaná firma Revo, karoserie je řádně vyztužena masivním trubkovým rámem.
Za účastí v závodě stojí britský dovozce škodovky. Za volantem Octavie se objeví redaktor časopisu Evo Richard Meaden. Závod se uskuteční mezi 14.-17. srpnem. Rekord trati vytvořený vozem Trust SSC 1228 km/h jistě Octavia nedosáhne ale účast v závodě je dobrou marketingovou akcí a oslavou 10 let prodeje sportovní varianty Octavie.
Závod byl zachycen mimojiné ve snímku The Worlds Fastest Indian z roku 2005, ten vypráví příběh Burta Munroa z roku 1969 závodícího na motocyklu Indian.
zdroj: evo.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.