Range Rover zvažuje výrobu velkého Evoque

Evoque
Evoque, foto: Land Rover
Marek Litzman 23. června 2011 12:30
Sdílej:

Range Rover má v portfoliu v současné době dva sportovně laděné modely, Evoque a Sport. Velkou mezeru mezi nimi by časem mohl zaplnit zvětšený Evoque.

Range Rover Sport má na délku 478 cm, Range Rover Evoque 435 cm. Zatímco Range Rover Sport spoléhá na výkonné motory o objemu kolem čtyř litrů, v Evoque je dvoulitr.

Je znát, že mezera mezi sportovně laděnými SUV je u Range Roveru opravdu široká. Proto je nasnadě uvažovat o jejím zacelení. Záplata by měla přijít na platformě modelu Evoque, která umožňuje natažení a přidání větší karoserie.

Velký Evoque by podle všeho měl být samostatným modelem, byť na menšího bratříčka technicky silně odkazujícím. Jeho příchod však neočekáváme brzy. Projekt se teprve rozbíhá.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?