Range Rover má v portfoliu v současné době dva sportovně laděné modely, Evoque a Sport. Velkou mezeru mezi nimi by časem mohl zaplnit zvětšený Evoque.
Range Rover Sport má na délku 478 cm, Range Rover Evoque 435 cm. Zatímco Range Rover Sport spoléhá na výkonné motory o objemu kolem čtyř litrů, v Evoque je dvoulitr.
Je znát, že mezera mezi sportovně laděnými SUV je u Range Roveru opravdu široká. Proto je nasnadě uvažovat o jejím zacelení. Záplata by měla přijít na platformě modelu Evoque, která umožňuje natažení a přidání větší karoserie.
Velký Evoque by podle všeho měl být samostatným modelem, byť na menšího bratříčka technicky silně odkazujícím. Jeho příchod však neočekáváme brzy. Projekt se teprve rozbíhá.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?