Lotus není nutné velmi představovat. Kromě bohaté historie v oblasti motorsportu charakterizují značku sportovní vozy pro silniční provoz.
Na aktuálně startující výstavě Autotec na brněnském výstavišti probíhá první oficiální prezentace Lotusu v ČR. Přestože Lotus oficiální zastoupení v České republice nemá, podařilo se domluvit s výrobcem účast na výstavě, kterou pomohl připravit i náš externí kolega Jaroslav Vehrle a vedoucí osobnost klubu Fan-Club F1 CZ.
V pavilonu "V" uvidíte nejen aktuálně nabízené vozy Elise, Exige a Evora včetně závodních verzí, ale též speciální kolekci věnované Formuli 1, která charakterizuje úspěšnou historii značky a genialitu zakladatele Colina Chapmana.
Shlédnout budete moci také několik exkluzivních modelů monopostů F1 včetně JPS livery, podpisy jezdců Maria Andrettiho, Michaela Bartelse nebo Mika Hakkinena, ale též samotného Colina Chapmana a jeho syna. Perličkou je též podpis a osobní dopis vůbec prvního jezdce Lotus v historii F1, kterým byl Cliff Allison, jenž debutoval v Monaku 1958. Doplňkem jsou i různé fotky, trička, čepice, knížky a další materiály v duchu ACBC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?