Lotus není nutné velmi představovat. Kromě bohaté historie v oblasti motorsportu charakterizují značku sportovní vozy pro silniční provoz.
Na aktuálně startující výstavě Autotec na brněnském výstavišti probíhá první oficiální prezentace Lotusu v ČR. Přestože Lotus oficiální zastoupení v České republice nemá, podařilo se domluvit s výrobcem účast na výstavě, kterou pomohl připravit i náš externí kolega Jaroslav Vehrle a vedoucí osobnost klubu Fan-Club F1 CZ.
V pavilonu "V" uvidíte nejen aktuálně nabízené vozy Elise, Exige a Evora včetně závodních verzí, ale též speciální kolekci věnované Formuli 1, která charakterizuje úspěšnou historii značky a genialitu zakladatele Colina Chapmana.
Shlédnout budete moci také několik exkluzivních modelů monopostů F1 včetně JPS livery, podpisy jezdců Maria Andrettiho, Michaela Bartelse nebo Mika Hakkinena, ale též samotného Colina Chapmana a jeho syna. Perličkou je též podpis a osobní dopis vůbec prvního jezdce Lotus v historii F1, kterým byl Cliff Allison, jenž debutoval v Monaku 1958. Doplňkem jsou i různé fotky, trička, čepice, knížky a další materiály v duchu ACBC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.