Vždy se holt nezadaří a práce s prototypy je problematická dvojnásob. Vyzkoušeli si to také manažeři Mercedesu.
Představení nového Áčka v Šanghaji bylo ve velkém stylu. Po hudebním vystoupení a oslavných řečech šéfů Mercedesu se měl nový koncept slavnostně ukázat. Jenže...
Koncept budoucího Mercedesu A má sice pod kapotou poměrně silný motor o výkonu 200 koní, ten ale během představení nenaskočil. Ke slovu tak namísto stovek koňských sil musely přijít čtyři síly lidské. Čtveřice šéfů Mercedesu v kravatách musela skočit za vůz a na jeviště jej dotlačit. Komicky vypadající snímek naleznete ve fotogalerii.
Budeme doufat, že sériová verze již bude spolehlivější. Snad jen dostal prototyp trému před tím množstvím novinářů.
Foto: CDNLive.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.