Vždy se holt nezadaří a práce s prototypy je problematická dvojnásob. Vyzkoušeli si to také manažeři Mercedesu.
Představení nového Áčka v Šanghaji bylo ve velkém stylu. Po hudebním vystoupení a oslavných řečech šéfů Mercedesu se měl nový koncept slavnostně ukázat. Jenže...
Koncept budoucího Mercedesu A má sice pod kapotou poměrně silný motor o výkonu 200 koní, ten ale během představení nenaskočil. Ke slovu tak namísto stovek koňských sil musely přijít čtyři síly lidské. Čtveřice šéfů Mercedesu v kravatách musela skočit za vůz a na jeviště jej dotlačit. Komicky vypadající snímek naleznete ve fotogalerii.
Budeme doufat, že sériová verze již bude spolehlivější. Snad jen dostal prototyp trému před tím množstvím novinářů.
Foto: CDNLive.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?