Pro letošek inovované MiTo bylo oficiálně představeno na ženevském autosalonu. Jedná se o změny spíše kosmetického rázu.
Pozměněna byla především nabídka laků, potahů a výbav. Technické inovace spočívají v úpravě všech pohonných jednotek taky aby splňovaly normu Euro 5 a v sériové výbavě dostanou všechna MiTa systém start/stop.
Estéty potěší sedm nových designů litých kol a paleta jedenácti laků karoserie. Ve výbavě se objeví nový multmediální systém Blue&Me od výrobce TomTom využívající 4,3 palcový dotykový displej.
Alfa Romeo se chlubí snížením spotřeby zásluhou systému start/stop, u základní benzinové čtrnáctistovky klesla kombinovaná spotřeba z 5,9 na 5,6 l/100 km. Dále byly servisní intervaly naftových verzí prodlouženy na 35 tisíc kilometrů. Ceny MiTo na domácím italském trhu odstartují na 15 500 Euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.