Pro letošek inovované MiTo bylo oficiálně představeno na ženevském autosalonu. Jedná se o změny spíše kosmetického rázu.
Pozměněna byla především nabídka laků, potahů a výbav. Technické inovace spočívají v úpravě všech pohonných jednotek taky aby splňovaly normu Euro 5 a v sériové výbavě dostanou všechna MiTa systém start/stop.
Estéty potěší sedm nových designů litých kol a paleta jedenácti laků karoserie. Ve výbavě se objeví nový multmediální systém Blue&Me od výrobce TomTom využívající 4,3 palcový dotykový displej.
Alfa Romeo se chlubí snížením spotřeby zásluhou systému start/stop, u základní benzinové čtrnáctistovky klesla kombinovaná spotřeba z 5,9 na 5,6 l/100 km. Dále byly servisní intervaly naftových verzí prodlouženy na 35 tisíc kilometrů. Ceny MiTo na domácím italském trhu odstartují na 15 500 Euro.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?