Mitsubishi tvrdí že nic není definitivně rozhodnuto.
Před dvěma dny jsme vám přinesli informaci, že EVO varianta Lanceru je pravděpodobně mrtvá. Šéf Mitsubishi pro globální prodeje tehdy prohlásil, že sportovní verze Lanceru končí desátou generací.
Dnes ale přišla informace přímo od Mitsubishi, která přináší naději pro tento legendární sedan. Píše se v ní, že budoucnost EVO variant závisí přímo na budoucích regulacích ze strany vlád jednotlivých zemí a požadavků zákazníků.
Už dříve se objevily spekulace, že jedenáctá generace bude pro pohon využívat kombinaci dieselového a elektrického motoru. Toto bylo naštěstí vyvráceno přímo výrobcem, skalní fanoušci by to asi nepřekousli.
Plánem Mitsubishi je do roku 2015 uvést na trh osm hybridních modelů. Tímto krokem by se z této automobilky stal jeden z největších výrobců vozidel na elektřinu na světě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?