Je to tak, legendární sportovní verze Lanceru je dle slov Mitsubishi mrtvá.
Dle slov člověka odpovědného za vývoj globálních modelů Gayu Eusegiho je Lancer EVO X posledním v řadě tradičních sportovních sedanů. Eusegi tvrdí, že značka se chce nyní soustředit na vývoj vozidel s alternativními způsoby pohonu.
Mitsubishi chce do roku 2015 vypustit na trh osm elektrických vozidel a zajistit si tím kus trhu s vozy na elektřinu. Do tohoto konceptu prostě EVO nezapadá ani náhodou.
I přes velkou popularitu Lancerů EVO se Mitsubishi svého kroku nebojí. Značka se sice proslavila i úspěchy na rychlostních zkouškách rally po celém světě, nicméně si je jistá tím, že zákazníci ocení její ekologické směřování. Eusegi vyvrátil všechny spekulace o tom, že by se snad na trh mohla dostat i sportovní verze některého z chystaných hybridních automobilů.
Ještě nedávno se spekulovalo o tom, že EVO XI je již ve vývoji a co nevidět se dostane na trh. Takhle to ale spiše vypadá na její definitivní konec. Kupujte tedy dokud to jde, brzy to již nebude možné. Zákazníci po silničních verzích rally speciálů tedy nejspíše přejdou k jiné japonské značce, a to Subaru. I když ani tam to nevypadá moc růžově...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.