 
            Je to tak, legendární sportovní verze Lanceru je dle slov Mitsubishi mrtvá.
Dle slov člověka odpovědného za vývoj globálních modelů Gayu Eusegiho je Lancer EVO X posledním v řadě tradičních sportovních sedanů. Eusegi tvrdí, že značka se chce nyní soustředit na vývoj vozidel s alternativními způsoby pohonu.
Mitsubishi chce do roku 2015 vypustit na trh osm elektrických vozidel a zajistit si tím kus trhu s vozy na elektřinu. Do tohoto konceptu prostě EVO nezapadá ani náhodou.
I přes velkou popularitu Lancerů EVO se Mitsubishi svého kroku nebojí. Značka se sice proslavila i úspěchy na rychlostních zkouškách rally po celém světě, nicméně si je jistá tím, že zákazníci ocení její ekologické směřování. Eusegi vyvrátil všechny spekulace o tom, že by se snad na trh mohla dostat i sportovní verze některého z chystaných hybridních automobilů.
Ještě nedávno se spekulovalo o tom, že EVO XI je již ve vývoji a co nevidět se dostane na trh. Takhle to ale spiše vypadá na její definitivní konec. Kupujte tedy dokud to jde, brzy to již nebude možné. Zákazníci po silničních verzích rally speciálů tedy nejspíše přejdou k jiné japonské značce, a to Subaru. I když ani tam to nevypadá moc růžově...
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?