Automobilka s vrtulí ve znaku ukázala v předpremiéře před Ženevou studii roadsteru s komplikovaným názvem Vision ConnectedDrive.
Roadster je v první řadě nositelem nových technologií, jako plně programovatelných přístrojových panelů a třídimenzionálních displejů. Zvláštností je vysoké zaměření infotainmentu i na spolujezce. Podrobnosti o použitých vychytávkách nám BMW odhalí až v Ženevě.
Za povšimnutí ovšem stojí i design, ten by mohl lecos naznačit o směřování automobilky do budoucna. Stojí za ním tým nového šéfdesignéra Adriana von Hooydonka. Nelze si nevšimnout inspirace BMW z éry před Banglem. V těchto dobách byl charakteristickým prvkem všech "bavoráků" žraločí nos. Příď konceptu využívá právě negativně skloněnou mřížku chladiče a světlomety. Celá příď je harmonicky sladěna, ostatně celý zevnějšek studie využívá čistých linií. Na zádi jsou použity výrazné světlomety ve tvaru písmene L.
Na studii jsou jak v interiéru tak na povrchu karoserie použity pásy diod s proměnnou barvou. O použitých agregátech se automobilka nezmiňuje, proto se spekuluje že se jedná jen o designový koncept bez osazení jakoukoliv jednotkou.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?