Není nad digitální úpravy fotek, že? Dá se tak splést cokoliv čímkoliv a to na jakýkoliv způsob. Co třeba obrátit auta?
Na fóru Final Gear se objevily zajímavé obrázky. Trochu z nich přechází zrak, trochu jsou šílené. Co byste říkali na auto, které má otočenou kabinu? Přesně takto si vyhráli digitální experimentátoři.
Aerodynamikou by tyto vozy jistě nevynikly, ale nevšimnout by si jich nešlo. Nakonec, podívejte se sami.
Fotky pocházejí z fóra Final Gear
Tak trochu šílený Nissan GT-R
A jezdili byste s takovýmto pickupem?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?