Mercedes prý hodlá potenciálu, který mu nabídne nová platforma třídy A pořádně využít. Vzniklá paleta bude opravdu široká.
Mercedes třídy A a od něj odvozená větší třída B se jistě neprodává tak dobře, jak Mercedes očekával. I proto se značka připravuje na nástupce o to pečlivěji. Oba modely na rozhraní třídy MPV a hatchbacku uvidíme, jak je známe, nakonec špionážní snímek budoucího "áčka" jsme již viděli. Co ale nabídne Mercedes dále?
Hozenou rukavicí je od BMW model X1. Ani Mercedes nebude zahálet a od svého áčka odvodí i SUV. Zdá se také, že objevit by se mohla dokonce i otevřená verze, i tu nabízí BMW a Mercedes si jistě nenechá utéci jakýkoliv výnosný segment.
Dna další modely ale už přinášejí něco opravdu jiného. Mercedes údajně plánuje prodávat nové áčko zabalené i v neotřelé karoserii shooting brake, tedy dvoudveřového kombi, a mluví se i o tom, že by se namísto klasického kupé mohla ukázat novinka se čtyřmi dveřmi, jak to už pár let předvádí sedanokupé CLS.
Tak vám nevím, pokud to půjde tímhle tempem, Mercedesu Brzy dojdou kombinace písmen...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.