Mercedes prý hodlá potenciálu, který mu nabídne nová platforma třídy A pořádně využít. Vzniklá paleta bude opravdu široká.
Mercedes třídy A a od něj odvozená větší třída B se jistě neprodává tak dobře, jak Mercedes očekával. I proto se značka připravuje na nástupce o to pečlivěji. Oba modely na rozhraní třídy MPV a hatchbacku uvidíme, jak je známe, nakonec špionážní snímek budoucího "áčka" jsme již viděli. Co ale nabídne Mercedes dále?
Hozenou rukavicí je od BMW model X1. Ani Mercedes nebude zahálet a od svého áčka odvodí i SUV. Zdá se také, že objevit by se mohla dokonce i otevřená verze, i tu nabízí BMW a Mercedes si jistě nenechá utéci jakýkoliv výnosný segment.
Dna další modely ale už přinášejí něco opravdu jiného. Mercedes údajně plánuje prodávat nové áčko zabalené i v neotřelé karoserii shooting brake, tedy dvoudveřového kombi, a mluví se i o tom, že by se namísto klasického kupé mohla ukázat novinka se čtyřmi dveřmi, jak to už pár let předvádí sedanokupé CLS.
Tak vám nevím, pokud to půjde tímhle tempem, Mercedesu Brzy dojdou kombinace písmen...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?