Pagani Huayra, takto krkolomně (nebo spíše jazykolomně) se bude ravděpodobně jmenovat budoucí generace vozů Pagani.
Tento název si automobilka nechala zaregistrovat jako jméno pro vůz. Dá se tedy očekávat, že takovéto auto jednou vyjede.
Bohužel, žádné nákresy nebyly přiloženy, nicméně my ze spekulací tušíme, že půjde opět o ryzí supersport s uchvacujícím designem a především, se šestilitrovým dvanáctiválcem od Mercedesu, jehož výkon dosáhne 700 koní. Díky hojnému využití karbonu a titanu by měla být novinka velmi lehká.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?