Německý magazín Der Spegel přinesl informaci, že budoucí sedan od Bugatti, Galbier, bude mít podvozek založený na Audi A8,
Zdá se, že očekávaný nástupce Veyronu v podobě sedanu bude. Mělo by jít o vůz vycházející ze sedanu Galbier, jehož podobu již známe více než rok.
Koncern Volkswagen asi s Bugatti není tak úplně spokojený. Jeho prestiž je sice obrovská, ale nevydělává. Vývoj Veyronu stál neskutečnou sumu peněz a přestože jde o jeden z nejdražších vozů světa, v podstatě se nesplatí.
V případě příštího modelu se slavnou značnou EB tomu tak již být nesmí. Pravděpodobně i proto použije Bugatti technický základ z Audi. Je jasné, že zástupci automobilky takovouto informaci ihned popřou, nicméně já si nemyslím, že by to bylo ku škodě. Zdokonalování již vynalezených a prověřených částí je sázkou na jistotu. A právě jistotu kvality po Bugatti zákazníci jistě žádají.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?