Německý magazín Der Spegel přinesl informaci, že budoucí sedan od Bugatti, Galbier, bude mít podvozek založený na Audi A8,
Zdá se, že očekávaný nástupce Veyronu v podobě sedanu bude. Mělo by jít o vůz vycházející ze sedanu Galbier, jehož podobu již známe více než rok.
Koncern Volkswagen asi s Bugatti není tak úplně spokojený. Jeho prestiž je sice obrovská, ale nevydělává. Vývoj Veyronu stál neskutečnou sumu peněz a přestože jde o jeden z nejdražších vozů světa, v podstatě se nesplatí.
V případě příštího modelu se slavnou značnou EB tomu tak již být nesmí. Pravděpodobně i proto použije Bugatti technický základ z Audi. Je jasné, že zástupci automobilky takovouto informaci ihned popřou, nicméně já si nemyslím, že by to bylo ku škodě. Zdokonalování již vynalezených a prověřených částí je sázkou na jistotu. A právě jistotu kvality po Bugatti zákazníci jistě žádají.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?