Pokud neznáte tuningovou společnost Underground Racing z amerického Charlotte pak vězte, že nejde o žádné zelenáče. Specializují se na úpravy supersportů pomocí přeplňování.
Jejich posledním výtvor, který je ještě ve fázi vývoje je postaven na základě modelu 458 Italia. Pokud tedy jste šťastným majitelem tohoto skvostu měli byste zbystřit. Tedy pokud vám jeho osmiválcové srdce o výkonu 578 koní přijde málo výkonné?
Pánové od Underground Racing totiž z "Italie" vymáčkli přes 1000 koní výkonu. Podařilo se jim to pomocí paketu s dvojitým turbodmychadlem. K mání budou dvě výkonové varianty značené Stage 1 a Stage 2. Bližší technické specifikace bohužel nebyly prozatím uveřejněny.
Ze zveřejněných fotografií bílého bolidu s odkrytou zádí je patrné, že američané nedbají pouze zvýšení výkonů ale dotahují i estetickou stránku věci. Na chromu se rozhodně nešetří.
Je zatím pouze jasné, že k doposud "vytuněným" vozidlům jako Lamborghini Murcielago (1100 koní) a Gallardo (1500 koní), Ferrari 430 (1000 koní) nebo Dodge Viper (1500 koní) přibude další kousek.
zdroj: Underground Racing a gtspirit.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?