Pokud neznáte tuningovou společnost Underground Racing z amerického Charlotte pak vězte, že nejde o žádné zelenáče. Specializují se na úpravy supersportů pomocí přeplňování.
Jejich posledním výtvor, který je ještě ve fázi vývoje je postaven na základě modelu 458 Italia. Pokud tedy jste šťastným majitelem tohoto skvostu měli byste zbystřit. Tedy pokud vám jeho osmiválcové srdce o výkonu 578 koní přijde málo výkonné?
Pánové od Underground Racing totiž z "Italie" vymáčkli přes 1000 koní výkonu. Podařilo se jim to pomocí paketu s dvojitým turbodmychadlem. K mání budou dvě výkonové varianty značené Stage 1 a Stage 2. Bližší technické specifikace bohužel nebyly prozatím uveřejněny.
Ze zveřejněných fotografií bílého bolidu s odkrytou zádí je patrné, že američané nedbají pouze zvýšení výkonů ale dotahují i estetickou stránku věci. Na chromu se rozhodně nešetří.
Je zatím pouze jasné, že k doposud "vytuněným" vozidlům jako Lamborghini Murcielago (1100 koní) a Gallardo (1500 koní), Ferrari 430 (1000 koní) nebo Dodge Viper (1500 koní) přibude další kousek.
zdroj: Underground Racing a gtspirit.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.