Starý rok je už definitivně minulostí a na počitadle již přibývají první hodiny, minuty a sekundy toho nového s jedničkami na konci. Stejně jako vloni jsme si pro Vás na tuto příležitost přichystali malý dárek.
Čas bilancování a hodnocení loňských třistapětašedesáti dní zakončíme opět vzpomínkou na ty automobily, které v roce 2010 naplňovaly naše garáže a s nimiž jsme vždy po jednom týdnu strávili dohromady mnoho tisíc šťastných kilometrů.
Proto jsme pro Vás připravili měsíční kalendář s přibližovadly, o kterých jste si mohli přečíst nebo, v případě posledních dvou měsíců, teprve na stránkách AutoRoad.CZ přečtete. K fotografiím jsme přidali i základní technická data, v testu naměřenou průměrnou spotřebu i cenu přepočtenou ke konci roku 2010. Kalendář můžete stahovat a tisknout nejen ve formátu A4, ale nově i ve větším A3.
Děkujeme Vám, našim čtenářům, za přízeň a do roku 2011 přejeme na silnicích jen zábavu a šťastné chvilky!
Pro náměty či připomínky můžete použít e-mail, diskusní fórum či náš profil na Facebooku.
Download: Kalendář AutoRoad.CZ 2011 formát A4
Donwload: Kalendář AutoRoad.CZ 2011 formát A3
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.