Mercedes Benz asi nebude mít radost z toho, co mu provedla tamní společnost BAIC. Mercedes B v BAIC BC301Z rozpoznáme docela snadno.
To, že zrovna BAIC kopíruje Mercedes je o to pikantnější, že právě tato společnost je partnerem Mercedesu na trhu v Číně.
BAIC BC301Z má s Mercedesem společný vzhled interiéru i exteriéru. V BAIC se nestyděli okopírovat i úplné detaily.
Od Mercedesu ale nepochází technika. Motory jsou nakoupené od Mitsubishi, jejich objem je 1,3 a 1,5 litru.
Automobilka v brzké době nabídne také odvozené kombi a sedan. Máme se na co těšit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.