Lancia se rozhodla trochu netradičním způsobem upozornit na to, že příchod malého modelu Ypsilon se blíží. Jeho podobu zakomponovala do novoročenky.
Lancii Ypsilon již očekáváme. Malý městský model, který by svým designem měl učarovat zejména ženám, bude jistě velmi zajímavým kouskem v jinak monotónním automobilovém světě. První představu o novince můžeme získat z novoročenky, kterou Alfa Romeo poskytla.
Na obrázcích jsou skici nového malého vozu doplněny také textem, který upozorňuje, že Ypsilon nebude jediným novým vozem Lancie v příštím roce. Doplněn bude dalšími novinkami.
Podle našich informací by jimi mělo být MPV odvozené od modelu Chrysler Voyager, které nahradí současnou Phedru, a také sedan, který bude mít základy v novém Chrysleru 300C.
A jako bonus ještě jedno nepříliš kvalitní video nové Lancie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?