Americký Chrysler pre nasledujúci rok pripravil rozsiahlu modernizáciu sedanu vyššej strednej triedy 300C. Po nedávno zverejnených fotografiách exteriéru vozidla môžeme konečne nazrieť aj do interiéru novinky.
Po sérii minulotýždňových fotografií modernizovanej podoby sedanu Chrysler 300C prichádza na rad aj interiér. Americká automobilka dnes odhalila línie prístrojovej dosky. Prvé zhrnutie informácií o novinke sme vám priniesli v tomto článku.
Je vhodné uznať, že nový interiér Chrysleru 300C veľmi sluší. Kto poznal interiér predchodcu, bude novým prevedením milo prekvapený. Strohosť a hranatosť línií predošlej verzie vystriedala jemnosť a zaoblenosť.
Minulosťou sú aj materiály, ktoré celkom nekorešpondovali so zaradením automobilu do kategórie vyššej strednej triedy. Tieto sú nahradené príjemnými mäkkými plastami, o komfort a pohodu na palube sa postará aj dvojzónová automatická klimatizácia, veľké a pohodlné kožené sedadlá s chladením aj vyhrievaním, strešné okno alebo kvalitný audio systém a satelitná navigácia. Prestížnemu dojmu z kabíny pridajú aj drevené obklady interiéru, či vyhrievaný volant s dreveným vencom.
Interiér nového Chrysleru 300C pôsobí na fotografii podstatne luxusnejším dojmom, ako doteraz. Konštruktéri kládli veľký dôraz aj na jeho odhlučnenie, preto na spodnej časti vozidla použili dvojicu krytov z kompozitných materiálov za účelom zníženia hluku prenikajúceho do interiéru.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.