Americký Chrysler pre nasledujúci rok pripravil rozsiahlu modernizáciu sedanu vyššej strednej triedy 300C. Po nedávno zverejnených fotografiách exteriéru vozidla môžeme konečne nazrieť aj do interiéru novinky.
Po sérii minulotýždňových fotografií modernizovanej podoby sedanu Chrysler 300C prichádza na rad aj interiér. Americká automobilka dnes odhalila línie prístrojovej dosky. Prvé zhrnutie informácií o novinke sme vám priniesli v tomto článku.
Je vhodné uznať, že nový interiér Chrysleru 300C veľmi sluší. Kto poznal interiér predchodcu, bude novým prevedením milo prekvapený. Strohosť a hranatosť línií predošlej verzie vystriedala jemnosť a zaoblenosť.
Minulosťou sú aj materiály, ktoré celkom nekorešpondovali so zaradením automobilu do kategórie vyššej strednej triedy. Tieto sú nahradené príjemnými mäkkými plastami, o komfort a pohodu na palube sa postará aj dvojzónová automatická klimatizácia, veľké a pohodlné kožené sedadlá s chladením aj vyhrievaním, strešné okno alebo kvalitný audio systém a satelitná navigácia. Prestížnemu dojmu z kabíny pridajú aj drevené obklady interiéru, či vyhrievaný volant s dreveným vencom.
Interiér nového Chrysleru 300C pôsobí na fotografii podstatne luxusnejším dojmom, ako doteraz. Konštruktéri kládli veľký dôraz aj na jeho odhlučnenie, preto na spodnej časti vozidla použili dvojicu krytov z kompozitných materiálov za účelom zníženia hluku prenikajúceho do interiéru.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?