Nové sedmimístné MPV Orlando se momentálně chystá na evropské trhy. Uveřejňujeme specifikace a ceny oznámené pro britský trh. V přepočtu jeho cena začíná na 487 tisíci Kč.
Chevy Orlando jsme vám již podrobně představili zde
Nyní přinášíme specifikace, výbavy a ceny tak jak je přinesl server carscoop.blogspot.com
Nabídka motorů přináší tři pohonné jednotky, základní zážehovou o objemu 1,8 litru (141 koní) a dvě vznětové jednotky VCDi o objemu 2,0 litru ve dvou výkonových variantách - 130 a 163 koní. Všechny motory můžete mít v kombinaci s šestistupňovým manuálem, pro silnější diesel bude možno volit i automatickou převodovku.
Ve výbavách nabídne Orlando tři specifikace - LS, LT a LTZ. V základní LS získáte v ceně klimatizaci, elektrické ovládání oken a zrcátek, volant v kůži, dálkově ovládané centrální zamykání a šestici airbagů. Vyšší specifikace LT nabídne navíc šestnáctipalcová litá kola a audioaparaturu s oládáním na volantu. Vrcholná verze LTZ nabídne ještě tempomat nebo sedmnáctipalcové elektrony.
Ceny se pohybují v přepočtu z liber od 487 do 630 tisíc Kč. Na našem trhu se Orlando objeví na jaře roku 2011.
Odkaz na oficiální web chevrolet.cz.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.