Nové sedmimístné MPV Orlando se momentálně chystá na evropské trhy. Uveřejňujeme specifikace a ceny oznámené pro britský trh. V přepočtu jeho cena začíná na 487 tisíci Kč.
Chevy Orlando jsme vám již podrobně představili zde
Nyní přinášíme specifikace, výbavy a ceny tak jak je přinesl server carscoop.blogspot.com
Nabídka motorů přináší tři pohonné jednotky, základní zážehovou o objemu 1,8 litru (141 koní) a dvě vznětové jednotky VCDi o objemu 2,0 litru ve dvou výkonových variantách - 130 a 163 koní. Všechny motory můžete mít v kombinaci s šestistupňovým manuálem, pro silnější diesel bude možno volit i automatickou převodovku.
Ve výbavách nabídne Orlando tři specifikace - LS, LT a LTZ. V základní LS získáte v ceně klimatizaci, elektrické ovládání oken a zrcátek, volant v kůži, dálkově ovládané centrální zamykání a šestici airbagů. Vyšší specifikace LT nabídne navíc šestnáctipalcová litá kola a audioaparaturu s oládáním na volantu. Vrcholná verze LTZ nabídne ještě tempomat nebo sedmnáctipalcové elektrony.
Ceny se pohybují v přepočtu z liber od 487 do 630 tisíc Kč. Na našem trhu se Orlando objeví na jaře roku 2011.
Odkaz na oficiální web chevrolet.cz.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.