Aston Martin se vrhá do automobilových kolbišť s novou zbraní. Vantage GT4 si zazávodí jak v podnikovém seiálu, tak i v sérii GT4.
Aston Martiny jsou spíše GT než závodními stroji, jako třeba kousky od konkurenčního Ferrari. Přesto poměrně pravidelně bodují i v závodních seriálech. Pro další úspěchy Aston postavil Vantage GT4.
Jde o novinku odvozenou od již delší dobu prodávaného Vantage V8. Šasi zůstalo, zavěšení v hrubých rysech také, motor má stejný objem, byl ale posílen. Viditelný je nový aerodynamický kit, který zlepšuje to, co Aston již použil u modelu Vantage V12.
Vantage GT4 samozřejmě nemůže být pro okruhové závody vybaven stejnou elektronikou, jako silniční vůz, proto se dává například závodní kontrola trakce nebo závodní ABS. Oboje upraveno pro jízdu na limitu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.