Range Rover uvolnil pořádnou sérii fotografií svého očekávaného praktičtějšího Evoque.
Range Rover Evoque je dozajista nejdesignovějším, co kdy v Land Roveru vyrobili.
Oproti třídvéřové verzi je pětidveřová jen o tři centrimetry vyšší. Ostatní rozměry zůstaly naprosto beze změny, délka tak činí 435 cm. O několik centrimetrů více mají k dispozici cestující na zadních sedadlech.
Prodeje začnou na ceně kolem 850 tisíc, oficiální premiéra proběhne za týden v Los Angeles.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?