BMW hodlá být stále méně konvenční. Připravuje mimo jiné také sporťák odvozený od konceptu EfficientDynamics z roku 2009.
BMW oznámilo, že jeho koncept Vision EfficientDynamics se ve Frankfurtu 2009 setkal s mimořádným úspěchem. Z tohoto důvodu hodlá podobný sporťák vyrábět.
Když se koncept tohoto auta objevil, tipovali jsme ho na možného nástupce legendy jménem M1. Pod kapotou byl sice jen tříválec spolu s elektromotorem, dohromady to ale dávalo pěkný výkon 328 koní. Zrychlení na stovku za 4,8 sekundy a spotřeba jen 3,78 l/100 km? To zní jako pravá spása planety!
Produkční model by si měl zachovat koncepci hybridu, přičemž Li-Ionové baterky bude možné nabíjet ze sítě. Auto jen na ně ujede 50 kilometrů. Poté naskočí motor.
A kdy přijde? Budeme si muset ještě počkat. Ještě tak dobré čtyři roky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.