SsangYong Korando - technická data, fotografie

Marek Litzman, 4. listopadu 2010, 12:55 Google+

Jak umí v Koreji? SsangYong po svém zmrtvýchvstání připravuje optět nový model. A je normálnější než kdy dřív byl

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Korando

Korando | foto: SsangYong

Sdílejte článek

Když SsangYong přišel s původním Korandem, jedním z modelů, které ho dostaly i do evropského povědomí, prohlašoval, že záhadné jméno Korando je vlastně zkratka. Znamená Korea Can Do, tedy Korea umí.

Nové Korando už nemá s tím původním společného o mnoho více než jméno. Oproti minulému, které bylo jen lehce upraveným Jeepem, to nové pozbylo především jízdní vlastnosti. Korando je čistokrevným SUV, nikoliv terénním vozem.

Tomu odpovídá i nabídka pohonu, protože v základu nabízí Korando jen pohon přední nápravy. Za rozdělení síly na všechna čtyři kola je nutné připlácet. Pohon zadních kol se ale i tak bude spínat jen při prokluzu kol předních. Při jízdě nízkou rychlostí do 40 km/h je možné sepnout pohon všech kol tlačítkem.

K pohonu bude prozatím určen jediný motor. Dvoulitrový diesel s velmi slušným výkonem 175 koní. Jeho spotřeba je slušných 6 l/100 km. O správné využití síly se bude starat šestikvalt, v základu manuální, za příplatek automatický.

Korando bude svou délkou 441 cm útočit na oblíbenou třídu spíše menších SUV. Řadí se do nich i tuzemské Škoda Yetti nebo taktéž v našich končinách vyráběná dvojčata Hyundai ix35 a Kia Sportage. Z dalších konkurentů jmenujme třeba Nissan Qashqai.

A bude se prodávat i u nás? Samozřejmě. Očekáváme ho již na počátku příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: SsangYong Korando - technická data, fotografie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

ZiL

ZiL - dosti šílená limuzína

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud