Volkswagen oficiálně potvrdil, že do vývoje pouští studii BlueSport, kterou ukázal loni na jaře. Volkswagen se tak můžeš těšit na otevřený roadster.
Malý sporťák bude stát na platformě Golfu, ovšem patřičně upravené. Vždyť také bude mít pohon zadních kol a motor umístěný vzadu. K dispozici budou malé, ale řádně nadopované motory Volkswagen, aby bylo dosaženo maximálního výkonu při minimální hmotnosti.
Jak jsme již dříve informovali, koncept by se měl stát základem pro entry-level sporťáky i od Audi a Porsche.
Malý roadster se světu ukáže pravděpodobně v roce 2013, výroba by měla začít o rok později. O montáž se bude pravděpodobně starat karosárna Karmann, kterou Volkswagen koupil. Pro Volkswagn již dříve vyráběl vozy jako Scirocco, Corrado, otevřené Golfy a samozřejmě i vozy po karosárně přímo pojmenované, Volkswagen Karmann Ghia v 60. letech.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?