Volkswagen oficiálně potvrdil, že do vývoje pouští studii BlueSport, kterou ukázal loni na jaře. Volkswagen se tak můžeš těšit na otevřený roadster.
Malý sporťák bude stát na platformě Golfu, ovšem patřičně upravené. Vždyť také bude mít pohon zadních kol a motor umístěný vzadu. K dispozici budou malé, ale řádně nadopované motory Volkswagen, aby bylo dosaženo maximálního výkonu při minimální hmotnosti.
Jak jsme již dříve informovali, koncept by se měl stát základem pro entry-level sporťáky i od Audi a Porsche.
Malý roadster se světu ukáže pravděpodobně v roce 2013, výroba by měla začít o rok později. O montáž se bude pravděpodobně starat karosárna Karmann, kterou Volkswagen koupil. Pro Volkswagn již dříve vyráběl vozy jako Scirocco, Corrado, otevřené Golfy a samozřejmě i vozy po karosárně přímo pojmenované, Volkswagen Karmann Ghia v 60. letech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.