Volkswagen oficiálně potvrdil, že do vývoje pouští studii BlueSport, kterou ukázal loni na jaře. Volkswagen se tak můžeš těšit na otevřený roadster.
Malý sporťák bude stát na platformě Golfu, ovšem patřičně upravené. Vždyť také bude mít pohon zadních kol a motor umístěný vzadu. K dispozici budou malé, ale řádně nadopované motory Volkswagen, aby bylo dosaženo maximálního výkonu při minimální hmotnosti.
Jak jsme již dříve informovali, koncept by se měl stát základem pro entry-level sporťáky i od Audi a Porsche.
Malý roadster se světu ukáže pravděpodobně v roce 2013, výroba by měla začít o rok později. O montáž se bude pravděpodobně starat karosárna Karmann, kterou Volkswagen koupil. Pro Volkswagn již dříve vyráběl vozy jako Scirocco, Corrado, otevřené Golfy a samozřejmě i vozy po karosárně přímo pojmenované, Volkswagen Karmann Ghia v 60. letech.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?