Úpravy zmíněných pohonných jednotek se provádějí tradičně přemapováním řídících jednotek. Jsou dostupné pro všechny vozy koncernu VW které jsou jimi osazovány.
Pro agregát 1,2 TSI v silnější variantě s převodovkou DSG nabídnou navýšení výkonu ze 105 na 140 koní a nárůst kroutícího momentu ze 175 na 220 N.m.
Technici od Abt si pohráli i s jednotkou 1,4 TSI v obou výkonových variantách 125 a 180 koní, z té slabší vydolovali 160 koní a za silnější solidních 210 koní a 290 N.m.
Pro příznivce naftových motorů byl vyladěn menší diesel 1,6 TDI, ze sériových 105 koní a 250 N.m jej dokázali přeprogramovat na 125 koní a 285 N.m.
Tímto počinem tedy výrazně Abt rozšiřuje své portfolio. Dokáže nyní uspokojit další zájemce o tuning vozidel značek VW, Audi, Seat a Škoda. Tato informace jistě potěší mnoho majitelů škodovek. Jednotky 1,2 TSI se těší slušné oblibě a zvýšení jejich výkonu může třeba Fabii v této motorizaci slušně rozhýbat. A co teprve 210 koní pod kapotou VW Polo GTI nebo Škody Fabia RS.
Zajímavé budou úpravy například i pro majitele sportovního Scirocca, ze základní motorizace jim po ůpravě motor nabídne výkon slušných 160 koní.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?