Pro agregát 1,2 TSI v silnější variantě s převodovkou DSG nabídnou navýšení výkonu ze 105 na 140 koní a nárůst kroutícího momentu ze 175 na 220 N.m.
Technici od Abt si pohráli i s jednotkou 1,4 TSI v obou výkonových variantách 125 a 180 koní, z té slabší vydolovali 160 koní a za silnější solidních 210 koní a 290 N.m.
Pro příznivce naftových motorů byl vyladěn menší diesel 1,6 TDI, ze sériových 105 koní a 250 N.m jej dokázali přeprogramovat na 125 koní a 285 N.m.
Tímto počinem tedy výrazně Abt rozšiřuje své portfolio. Dokáže nyní uspokojit další zájemce o tuning vozidel značek VW, Audi, Seat a Škoda. Tato informace jistě potěší mnoho majitelů škodovek. Jednotky 1,2 TSI se těší slušné oblibě a zvýšení jejich výkonu může třeba Fabii v této motorizaci slušně rozhýbat. A co teprve 210 koní pod kapotou VW Polo GTI nebo Škody Fabia RS.
Zajímavé budou úpravy například i pro majitele sportovního Scirocca, ze základní motorizace jim po ůpravě motor nabídne výkon slušných 160 koní.