Renault na autosalonu v Sao Paolu vystavuje koncept Sandera Stepway, jak ho známe i u nás pod značkou Dacia. Je ale trochu vyšperkovaný.
Renault Sandero je v Jižní Americe velmi populární model. Podobný úspěch má i jeho oplastovaná, rádobyterénní verze Stepway. Prodává se i u nás, jen ji známe pod značkou Dacia.
Renault poptávku po svém Sanderu s oblibou přiživuje vyšperkovanými koncepty, které prezentuje na autosalonech. Tento koncept je právě jedním z nich.
V zásadě jde o sériové provedení Sandera Stepway, kterému byla pozměněna přední a zadní část. Výsledek je viditelný na první pohled.
Pod kapotou je sériový motor 1,6 112 koní, nejvýkonnější tamní motorizace, samozřejmě schopná spalovat i líh.
Podle zákulisních informací by nemuselo jít o pouhé designerské cvičení. Sandero je na trhu již třetím rokem a dá se tedy očekávat, že by se v brzké době mohlo ukázat menší oživení v podobě faceliftu. Bude tedy vypadat nějak takto?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?