Ford Fiesta se rozhodl podpořit zaměření svého malého hatchbacku Fiesta. Přidal do něj proto parkovací kameru.
Parkovací kamera není u vozu této třídy ničím běžným, což je jistě škoda. Příplatek 17 tisíc korun jistě ocení každý, kdo nerad parkuje.
Spolu se zadními parkovacími senzory tvoří paket Parking, který zahrnuje ještě samozatmavovací zpětné zrcátko s displejem, dešťový senzor a světelný senzor.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?