Autosalon v Paříži začíná pro novináře 30.9.2010 a pro veřejnost se brány otevírají 2.10.
Audi A1 se v Paříži ukáže s vrcholným motorem 1,4 TSI.
Audi A7 Sportback očekáváme již velmi dlouho.
Audi e-Tron Spyder pravděpodobně ukazuje budoucí R4.
Audi Quattro jsme v Paříži rozhodně nečekali.
Bentley Continental se přiblíží designu většího modelu Mulsanne.
BMW 5 si doplní svoji modelovou řadu o další motory.
Citroën C4 Picasso - nestárnoucí vůz s neviditelným faceliftem se také ukáže poprvé v Paříži.
Citroën C5 se dočkal malého faceliftu
Citroën DS4 je nová luxusní třída od Citroënu.
Exagon Furtive e-GT, zajímavý hybridní sporťák s důrazem na elektrický pohon.
Ferrari 599 SA Aperta, po dlouhé době otevřený supersport s motorem vepředu od Ferrari.
Fisker Karma, vysoce úsporný hybrid s luxusní karoserií.
Ford Focus ST, zatím nejostřejší z rodu Fordů bude mít výkon 250 koní.
Fordy Ka a Mondeo s úspornými motory jistě uspokojí všechny ekology.
Honda Jazz Hybrid je malý hybrid, který je určen do města tělem i duší.
Hyundai i10 dostane malý facelift.
Hyundai ix20 - krajan a příbuzný Kie Venga.
Hyundai Veloster by měl zatopit Hondě CR-Z.
Chevrolet Aveo se oproti minulé generaci pěkně přiostřil.
Chevrolet Captiva útočí na segment městských SUV.
Chevrolet Cruze Hatchback je také zejména úlitbou pro Evropu.
Chevrolet Cruze EV, protože ani Chevrolet nesmí zapomenout na elektrickou vlnu.
Jaguar C-X75, oslava pětasedmdesátin s velmi netradiční technikou.
Kia Optima je velký sedan, který chce dobýt srdce evropských manažerů.
Kia Pop - jedním slovem. Ťuťuňuňu...
Kia pro_cee´d dostane novou tvář po vzoru konzervativnějšího pětidveřového sourozence.
Lamborghini Sesto Elemento. Tak na tohle jsme čekali. Vysoký výkon, muší hmotnost. Může to být realita?
Lexus CT 200h už v Evropě očekáváme. Zatopí zavedenějším značkám?
Lexus IS přináší zejména vyloženě evropský motor.
Lotus Elan je první z neuvěřitelné záplavy novinek pro Paříž, jde o budoucí střední sporťák od Lotusu.
Lotus Elise budoucí generace je tu asi o pět let dříve než by měl být.
Lotus Elite, koncept budoucího GT.
Lotus Eterne ukazuje touhu Lotusu po luxusní limuzíně.
Lotus Evora S pro ty, kterým nestačí jen obyčejný Lotus
Mazda 2 dostane facelift.
Mercedes CLS, ladný, krásný a připravený k představení.
Mercedes Benz S dostane svůj nejmenší motor, čtyřválec.
Mitsubishi i-MiEV bude prodáván konečně v Evropě.
Opel Astra GTC, koncept sportovnější Astry.
Peugeot 508, nástupce dvou tříd má premiéru také doma, v Paříži.
Peugeot 3008 Hybrid4 je očekávaný dieselový hybrid od Peugeotu.
Peugeot EX1 - rychlý, zajímavý, karbonový. Takový je Peugeot EX1.
Peugeot HR1 je určen přímo do města.
Peugeot ukáže ještě něco, ale nevíme co.
Porsche 911 Carrera GTS, mezičlánek, na který jsme čekali.
Porsche 911 Speedster, legenda s otevřenou náručí.
Range Rover Evoque je očekávaný silniční Range Rover vybavený stylem, šarmem a skvělou technologií
Renault Latutide je následovníkem rozporuplného modelu Vel Satis a oblíbeného Safrane.
Renault Zoe by nám měl ukázat, jak asi bude vypadat nové Clio.
Seat IBE ukazuje elektrické plány španělského výrobce.
SsangYong Korando by měl být návratem SsanyYongu mezi žijící. Povede se?
Škoda Octavia E-line je prvním náznakem, že by se mohla Škoda věnoviat i něčemu jinému než dieselu a beníznu.
Škoda v Paříži ukáže zejména inovované modely Greenline.
Toyota Verso-S, návrat Toyoty do praktické třídy.
Volkswagen Passat je již sedmou generací úspěšného sedanu.