Po vypuštění několika neurčitých fotek je tu konečně jasný snímek toho, co se představí již za pár hodin na autosalonu v Paříže. Šestý element přichází!
Již sám název napovídá mnohé. Sesto Elemento opravdu znamená šestý element nebo také šestý prvek. Při pohledu do tabulky prvků se nedá zmýlit v tom, že automobilka přiveze do Paříže vůz vyrobený v maximální míře z uhlíkových vláken.
Ta obvykle zaručují minimální hmotnost a stejně by to mělo být i s tímto konceptem. Chlapíci z blogautomobile.fr, který zveřejnil i první fotografii, která se nachází v příloze, věští, že hmotnost konceptu bude magických 999 kilo, což by mělo znamenat fantastické zrychlení z klidu na stovku za 2,5 sekundy a maximální rychlost 350 km/h. Pod kapotou se ukryje desetiválec.
Více oficiálních snímků a detailů by měl přinést autosalon v Paříži. Zatím se můžeme kochat jedním neoficiálním snímkem a šesti oficiálními polosnímky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.