Honda vypustila sadu informací o svém modelu Jazz Hybrid, který se ukáže na autosalonu v Paříži. Půjde o první hybrid v této kategorii.
Segment B se dočká svého prvního hybridu. Stane se jím Honda Jazz, malé MPV z dílny japonské automobilky, které jsme v prvních náznacích představili již dříve. Nyní tu máme první oficiální informace, pojďme tedy na ně.
Honda Jazz hybrid dostane stejné ústrojí, jaké se již nachází v modelech Insight a Civic hyrid, půjde tedy o notoricky známý systém IMA, který kombinuje spalovací motor 1,3 litru a převodovku CVT, mezi které je vklíněn elektromotor. Tohle ústrojí by subtilnímu hatchbacku mělo přinést kombinovanou spotřebu 4,4 l/100 km a emise CO2 104 g/km. V průběhu homologace by se tato čísla mohla lehce změnit, avšak nikterak zásadně.
Akumulátor ukryli konstruktéři do podlahy, takže nijak nebrání ve využití interiéru. Zůstal i variabilní systém sklápění zadních sedaček.
Hybridní verze bude rozeznatelná na první pohled. Na první pohled jsou vidět modré světlomety a především pozměněná maska chladiče.
Trh se novinky dočká na počátku příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.